Ajuts escolars 2023-2024
Dilluns, 12 de juny de 2023
El servei comarcal d’educació del Consell Comarcal d’Osona inicia la nova convocatòria d’ajuts escolars pel curs 2023-2024:
-
Ajuts de menjador: Obligatori i socioeconòmic
-
Ajuts de llibres, material i activitats en horari lectiu: per l’alumnat dels municipis de l’àrea bàsica de serveis socials de La Mancomunitat La Plana, Manlleu i Consorci de Serveis Socials d’Osona.
-
Ajuts de desplaçament: obligatori i socioeconòmic
-
Servei de transport escolar obligatori
📆 Termini famílies: del 12 de juny fins el dia 2 de juliol de 2023 (ambdós inclosos).
📆 Termini escoles per enviar relació de sol·licituds: Fins el 7 de juliol de 2023
-
Recordeu que teniu tota la informació necessària sobre el procés que cal que seguiu com a escola de cara a aquesta convocatòria a la web del Consell Comarcal d'Osona.
⚠️ NOVETATS CONVOCATÒRIA 2023-24 ⚠️
1️⃣ Les sol·licituds per part de les famílies s'hauran de presentar amb certificat digital. Sabem que augmenta la complexitat en les sol·licituds però a nivell jurídic ens demanen poder certificar i validar la identitat dels sol·licitants. Per tant, ja podeu informar a les famílies de que cal que es facin el certificat digital per poder tramitar els ajuts.
❗ A mode molt excepcional i, tenint en compte que és el primer any que implementem els certificats digitals, us fem accessibles a les escoles un enllaç especial (https://ajutsescolars.ccosona.cat/access-sense-certificat) per aquelles famílies que els sigui impossible trametre-ho amb aquest mitjà, però caiem en la possibilitat de que jurídicament el Departament no ens validi la beca i no es pugui atorgar l'ajut, per tant, mireu d'utilitzar en menor mesura possible aquest enllaç. ❗