Factura electrònica
L'Ajuntament posa a disposició de les empreses el servei de facturació electrònica, donant compliment a la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures al sector públic.
A aquest servei s'hi accedeix mitjançant la plataforma e-Fact, que posa a disposició de les administracions públiques catalanes i dels seus proveïdors sistemes d'emissió, recepció i intercanvi de factures electròniques.
Beneficis per a les empreses:
- Intercanvi de la informació sense error entre l’Administració i els proveïdors (les dades originals arriben a destí per mitjans electrònics sense cap tipus d’entrada manual).
- Registre d’entrada de les factures electròniques per part de les administracions en un termini màxim de 24 hores des del seu lliurament, així com també la reducció dels temps de tramitació.
- Com a proveïdors, disposareu de totes les garanties en la recepció i el registre de les factures i podreu agilitar l’inici de còmput dels terminis de cobrament.
- Estalvi de costos en la generació i emissió de factures en format electrònic en lloc de la factura en paper.
Codis DIR3: Oficina comptable, Òrgan gestor i Unitat tramitadora: L01082690
Podeu accedir-hi a l'e-Fact
Emissió de factures per B2B Router
Si en el seu dispositiu ordinador no es poden emetre factures en aquest format per penjar-les a la bústia de l'e-FACT, hi ha diverses plataformes gratuïtes en les quals es poden fer i enviar directament. Una d’elles, gratuïta, és el B2Brouter:
Per emetre la factura correctament s'ha d’introduir el NIF de l’Ajuntament P0826900C i, en l'apartat de codis DIR, s'ha d'introduïr les tres vegades que ho demana el mateix: L01082690
Oficina comptable: L01082690
Òrgan gestor: L01082690
Unitat tramitadora: L01082690
Des d’aquesta plataforma ja s’envia automàticament a l’Ajuntament.