El 90% de les incidències reportades a través de “Línea Verde” ja s’han solucionat

Dimarts, 27 de setembre de 2022 a les 00:00

Aquest servei permet una comunicació entre el ciutadà i l’Ajuntament més directe. 

El servei “Línea Verde” es va implantar a Seva l’any 2019 perquè els veïns i veïnes del municipi poguessin informar dels desperfectes detectats a Seva directament a l’Ajuntament.  

Des que es va posar en marxa, el tipus d’incidències que més s’han comunicat són les relacionades amb “Carrer i Voreres”, seguides de “Enllumenat”, “Escombraries”, “Parcs i Jardins”, “Neteja”, “Clavegueram”, “Senyals” i “Mobiliari Urbà”. Ara per ara s’han comunicat 730 incidències de les quals el 90 % de ja s’han solucionat. 

Per fer ús d’aquest servei només s’ha de descarregar l’aplicació “Línea Verde” al telèfon o a la tauleta a través de l’App Store pels usuaris d’Apple o de Play Store pels usuaris d’Android. L’aplicació és gratuïta.  

Aquest servei, implicar el ciutadà en la consecució d’un municipi més sostenible i dona a conèixer situacions de millora que si no fos per la col·laboració ciutadana, l’Ajuntament no en tindria constància. Per aquest motiu , l’Ajuntament de Seva agraeix la participació ciutadana que demostra la implicació i l’interès dels veïns i veïnes de Seva pel seu municipi. 

Darrera actualització: 27.09.2022 | 08:50