Tarda de contes amb “En Dric i la Llundra” a Seva
Divendres, 27 de març de 2026
El Bibliobús Tagamanent porta a Seva una nova proposta cultural per a tota la família amb l’espectacle “En Dric i la Llundra”, a càrrec de Contes de Mandarina.
L’activitat tindrà lloc el proper 21 d’abril a les 17 h davant la parada del Bibliobús, i oferirà una tarda plena de contes i rondalles pensades per estimular la imaginació de petits i grans.
A través de la història de dos dracs apassionats per descobrir relats increïbles, els assistents podran gaudir d’un espectacle dinàmic i participatiu que convida a endinsar-se en el món de la narració oral.
Des de l’Ajuntament de Seva es convida a totes les famílies a participar en aquesta proposta cultural i a gaudir d’una experiència màgica al voltant dels contes.