Una vintena de sevedans al Dia Internacional Gent Gran
Les sortides previstes van fer-se al monestir i a la Vila Vella de Sant Joan de les Abadesses, amb dinar de germanor inclòs.
Amb motiu del Dia Internacional de la Gent Gran, la Mancomunitat La Plana va organitzar al mes d'octubre dues sortides especials per fomentar la convivència i el benestar de les persones grans dels municipis mancomunats.
Les activitats, celebrades els dies 17 i 31 d’octubre, van tenir una gran acollida, comptant amb la participació activa de 17 persones de Seva, 8 en la primera sortida i 9 més en la segona.
El programa va incloure una visita guiada al monestir i a la Vila Vella de Sant Joan de les Abadesses, una experiència cultural i patrimonial molt enriquidora, que va permetre a tots els participants redescobrir la història i els racons més emblemàtics del municipi. Després, els participants van poder gaudir d’un dinar al restaurant L’Abbatissa.
Aquesta proposta forma part del Pla d’Envelliment Actiu de l'Ajunta ment de Seva i la Mancomunitat La Plana, dins l’eix “Cuidar les persones” del Pla d’Actuació Mancomunat per als anys 2023-2027.