L’OMAC oferirà un assaig obert al públic a la Sala Polivalent de Seva
L’Orquestra de Músiques d’Arrel de Catalunya (OMAC) visitarà Seva el pròxim 6 de setembre per dur a terme una jornada d’assaig a la Sala Polivalent. A les 17 h, l’orquestra obrirà les portes al públic perquè tothom qui ho vulgui pugui descobrir de prop el procés de preparació del seu espectacle juntament amb L’Esbord.
La proposta uneix la música de l’OMAC amb la dansa de L’Esbord en un espectacle de gran format que posa en valor la música i la dansa d’arrel. El muntatge ret homenatge als músics i dansaires que, al llarg de les generacions, han contribuït a transmetre la tradició.
A través de melodies i danses, l’espectacle recupera records, sentiments, esperances i desitjos heretats dels qui ens han precedit, però ho fa des d’una mirada contemporània, reinterpretant i reinventant aquest llegat per mantenir-lo viu.
L’assaig obert permetrà al públic apropar-se a la feina de l’OMAC i L’Esbord i conèixer des de dins com es construeix una proposta que combina música, dansa i cultura popular.
L’activitat tindrà lloc el diumenge 6 de setembre, a les 17 h, a la Sala Polivalent de Seva. L’accés serà gratuït i no caldrà entrada prèvia.